Jessica, Matilda och Karin

Jessica
DU betyder mycket för mig^^ Du finns alltid när man behöver dig.
Tänk att vi har varit vänner i 8 år helt otroilig. Det är något som du har som ingen annan har, men kan inte sätta fingret på vad^^ DU är så sjukt snäll och rolig så det fiinns inte. Världens sötaste, snyggaste, vakraste, roligaste, snällaste, gulligaste och osv.. Jessica som finns. Älskar dig sjukt mycket hoppas vår vänskap håller till döden skiljer oss åt^^



Matilda
Matilda, matilda söta lilla matilda (hihih^^) Du är en så snäll och gullig och väldigt lång söt kompis. Som alltid ställer upp, helt otrolig vän. Du är världens trevligaste, gulligaste, sötaste, finaste, korvigast^^, och helt enkelt världens bästa matilda som finns Älskar dig så sjukt mycket^^ Hoppas vår vänskap håller tills döden skiljer oss åt<3

Karin
Lilla plutt karin, du är en sån liten plutt^^
Du betyder sjukt mycket för mig, du finns alltid och jag kommer alltid finnas där för dig^^
Du är världens snällaste och gulligast, sötaste osv.. Karin i hela världen^^
Du är en helt underbar vän som man kan lita på till hundra sjukt snäll vän^^ Älskar dig hoppas vi är vänner tills döden skiljer oss åt<3


Älskar er så mycket vilken tur jag har som har er som vänner^^


Kommentarer
Postat av: karin

Åhh :') vad gullig du e! ^^ Jag har tur som har dig som vän! Älskar dig!<3

2011-04-12 @ 15:22:26
URL: http://karinlehtonen.blogg.se/
Postat av: Matilda

aaw :') Nu blir jag rörd! Älskar dig med mupp ;) <3<3<3<3<3

2011-04-12 @ 15:40:28
URL: http://mmatildadahlgren.blogg.se/
Postat av: jessica

tårögd till tusen, vi är oss själva och allt. (De är bara att kolla på bilderna) ^^ Jag älskar dig!<33



Inte en dag går utan att jag undrar hur ni mår, tack för att ni finns för livet blir så mycket bättre. Att gå till skolan utan er bredvid är inte ens att tänka på, om ni alla skulle vara sjuka när jag är frisk då lovar jag att jag är hemma och bakar och åker över med de goda till er. För inte vill jag missa en underbar dag med er, en dag med er är värt guld. och kärlek, och äkta kompisar och äkta kärlek går inte att köpas med pengar.



Tack för att ni finns!

2011-04-12 @ 18:55:02
URL: http://jessicawillman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0