Söndag med Jessica, matilda och karin^^

Igår så var det en sunny söndag. Jag var med Jessica, Matilda och Karin ^^ Dagen började med att jag gick och kollade på ett hus och sen innan det så hande jag smsat karin men hon svara inte (som vanligt). När jag kom hem från visningen satt jag mig framför datan, men han inte sitta där så länge innan Jessica smsa mig och frågade om vi skulle träffas. Så jag gick ut mötte karin sen gick vi till jessica. Efter ett tag gick vi och köpte glass (årets första utom hus^^) när vi var klara med glassen så smsade jag matilda och frågade fall hon ville va med och det ville hon^^ Första gången på länge som vi är alla sammtidigt. Orkar inte berätta mer om den dagen men ni kommer få bilder på mina vänner^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0