Sötnos^^

Idag efter skolan var jag med Matilda, eftersom hon är hos sin mamma (som bor på landet) så åkte vi taxibuss-.-
Jag trodde vi skulle få åka taxi taxi och hoppades på det eftersom jag aldrig har åkt taxi^^

Menmen, vem bryr sig? när vi kom hem så gick vi in lämnade väskoran och hämtade in Nemo så söt^^
Sen åt vi mackor med ost, och kollade på tv. Nemo bet mig hela tiden men han biter ju inte hårt som tur är. Efter vi kollat på tv så gick vi ut med Nemo ett långt tag måste vart en halv timme minst, det är rätt mysigt på landet men vet inte om jag skulle vilja bo där. I sånt fall i en vit herrgård^^ Efter promenixen så gick vi upp på hennes rum och prata en massa( och tror inte det var en tyst sekund när vi var ute med nemo^^). Sen så skulle hennes familj äta så jag satt bredvid och kollade på typ. Sen så skjutsade matildas syter hem mig^^ Hon är jätte duktig på att köra. 

Denna dag har varit helt underbar och den blev bara mer underbar av att jag spendera den med Tilda^^ 
Love you<3


your smile makes me happy ^ ^

Love you so much, thanks for being there <3


Det blev tyvärr inte några bilder glömde kameran och hade för roligt för att ta kort iaf^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0