svar på kommentarer^^

jessica om Ny header^^:

meeeeen eemmmaa jag ärrr inteee nööjjdd, kolllaa vaaddd fuuul jag ärrrr!!!! :( du kan ta någon som inte jag är med på... är för ful bara.


Svar: Nej jag tänker inte ta någon bild där du inte är med.. Ni är ju er själva på den bilden på dom andra så ’’stylar’’ ni för mycket ni ser inte ’’ normala’’ ut.. Men det gör ni på den för så där är ni alltid^^

Matilda om Ny header^^:

Hahaha! snygga vi är då ;P
Jag kan hjälpa dig :D


Svar: själv klart^^
Yes :D

karin om Ny header^^:

Kan du inte ta nån annan bild? :/ snälla? :)


Svar: Nej, ni är ju er själv på den bilden!! Så nä ^^ (kolla på jessicas svar så får du svar på din kommentar^^)

Matilda om Till alla leopard älskare^^ Allt är från H&M:

Tack Emma!
VILL HA!"!!!!!!! MMÅÅSSTTEE HHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Svar: Varse<3 hihih va bra att det fanns  något du gillade då^^ Vad gillar du mest?? Jag tyckte om klackarna som hade blå leopard mönster^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0