svar på kommentarer

Zara om Glömde bort..:

Men gud va söt hund du har^^

Din blogg är jätte söt


Svar: Tack snälla^^ Blir så glad av att höra såna saker.

Tova om Today's style:

Diggar din stil^^ 
Kan du inte ladda upp fler outfits?

Svar: Klart jag kan ladda upp fler bilder på outfits^^ roligt att du gillar den.


Wilma om Snart helg:

Trevlig blogg du har, din vän matilda med:) Har du några fler bloggar du kan tipsa om?

Svar: Tack så mycket, nu tror jag att hon blir glad^^ Jag läser karins, jessicas, fokis, lindas och massor av fler som jag kan tipsa om senare i ett annat inlägg^^

. om Snart helg:

FinFin blogg du har

Svar: Tack så mycket ^^

 

Ida om ''jävla snör jävel, sko jävel'':

Hej, emma (heter du så?). Jag tycker om din blogg jätte mycket. Men det är ett litet problem(eller det är inget problem) kan inte du börja video blogg om dina dagar i skolan och med dina vänner? Älskade verkligen videorna med dina vänner:) 
Föresten har ni alltid så där kul iskolan? eller är det bara till och från?.

Kan du inte ladda upp fler smink videos och såna saker (och varför visar du inte hur man gör leopard sminkningen?)=)

Hoppas du inte tycker att jag är för på flugen, men vill verkligen ha svar^^

Ha en bra kväll<3

//Ida

 

Svar: Hej på dig Ida, ja jag heter emma^^ tack så mycket det värmer. Jag har funderat över det och vet inte riktigt om jag vill sitta och prata om skolan för det är inte så intressant. Men vi får se^^ Va trevligt att du gillade video bloggarna till Stockholm men mina kära vänner. Vi har för det mesta så kul i skolan, man försöker ju göra det bästa utav den tråkiga skoldagen^^
Jag har en video på mina kompisar när vi har idrott som jag kanske kan ladda upp sen..

Nej, nej du är inte för på flugen. Jag gillar när ni frågar saker^^

Hoppas du också får en bra kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0