Akuten

Hej har inte bloggat mycket.
Sorry för det, men i fredags så var jag med elin. 
När vi slutade gick vi hem till mig och vi var hemma själv, vilket var konstigt eftersom fotografen skulle komma klockan tre. Sen så tänkte jag inte mer på de, sen kom mamma och minna hem och jag frågade var de hade varit och då sa mamma på Akuten och ja ba: Vaaaaaaa:O!! ni skojar:O sen så berättade mamma att de skulle kolla på en lägenhet och parkeringen kostade och det var en is fläck under snön och mamma halka(stav) och slog upp huvudet. Så jag och minna fick hjälpa till när fotografen. Elin fick vara uppe på mitt rum med enzo stackaren.
I lördags, så åkte vi till farmor & co, vi var där till typ fem:D sen så åkte vi hem och så:D
I går söndag, hade jag super tråkigt:D inget hände-.-
idag skita tråkig dag i skolan.
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0