God morgon bloggen

Gud det är jätte tidigt vet inte varför jag gick upp(eller jo det vet jag för det sitter fåglar över mitt fönster och dom kvittrar hela tiden det är as drygt, men det är ett vår tecken).Klockan är snart 08:00 och jag ska när jag orkar gå ner och äta något:D 

Igår var vi på hälla, innan vi gick in i köpcentrumet så åt vi på donken, jag åt chicken mcnuggets och pommes med en coca cola till, med fick inte mycket utav colan för minna fick smaka och poff så hade hon druckit upp allt-.-
Efter maten gick vi till lindex först, sen gick vi in i sko affären, sen kicks, h&m och sist men inte minst ikea:D vi kollade på en  jätte fin garderob (eller någor sånt tror jag att det var) som vi kanske ska ha i lägenheten:D
När vi hade kollat på allt där så åkte vi till farmor & co där fikade vi, sen pratade vi lite och komfram till att ja och minna ska sova där fån måndag till onsdag. Sen så ville jag att vi skulle åka hem för vi hade ju varit borta från Enzo läng så han behöde gå ut, så vi åkte hem och sen kollade jag på tråkiga mello... Och efter det så såg jag mitt stora feta grekiska bröllop, den var bra nu vill jag se min stora feta grikiska semester:D
Juste glömde att vi tog en liten tur till ö&b innan vi åkte till farmor & co:D

Idag tror jag inte att det händer så mycket det är soffffft söndag:D hihhih i morgon eller i fredas började mitt lov:D
Har ni redan haft lov??
ojjojj nu märker jag att det här blev en sådan där långt inlägg som jag själv brukar hoppa över att läsa men, aja hoppas ni orkar:D
Jag och mina söta systrar:D Familjen mupp ( bilden is ould;) )
Filmen jag såg:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0