Härma en kändis Denna veckas kändis är Sarah Jessica Parker



skor: Mimo 349 från skonamig.se
Byxor: Serena supersoft jeans 399 från ginatrickot
Top: Winner party top 149 från ginatrickot
Kavaj: stockH LM 999
väska: Leopard print holdall £38.00 från topshop.se


kavajen hittade jag inte när jag gjorde bilden, och jag okar inte göra om den nu så ni får bilden nedan.

om någon undrar var ifrån kavjen kommer så står det över:D




glöm inte att frågestunden fortsätter glöm inte att fråga massor av frågor:D




Kommentarer
Postat av: Elin

jag har oxå tänkt göra så förr :P

men jag kanske ska göra nån slags "veckans Elin style" alltså att jag gör en outfit på kläder jag tkr är snyggt :3

2011-02-20 @ 01:06:25
URL: http://cookiiemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0