Lyssna ni som inte vet skillnaden

Nu ska jag berätta skillnaden mellan kajal-penna och eyeliner.
Kajal- penna är en sorts penna som finns i flera olika färger det brukar jag alltid använda varje gång jag sminkar mig det är väldigt få gånger jag är utan kajal. Kajal burkar man ha ''inne i ögat'' typ om ni förstår vad jag menar.
Eyeliner är en sorts pensel med typ en liten burk längst ner och i den burken brukar färgen va, det finns massor av olika färger. Eyeliner brukar man ha på själva ögonlocket en det har det under också men man har det inte ''i ögat''.
Eyeliner har jag inte ofta bara ibland och det är väldigt sällan.
och nu ska ni få en bild där jag både har eyeliner och kajal - penna
hoppas ni fattar vad jag menar.
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0