Nu måste jag få fart på denna blogg...

Hej, har nyss bloggat på min andra blogg. Jag har blogg paus på den bloggen, ett bra tag fram över. Pågrund av att jag ska flytta och så ni kan kolla på den bloggen om ni har lust. Det kommer inte bli så många inlägg efter som jag ska flytta. Så ni får räkna med att det är rätt glest med inlägg;) Idag har jag bara spelat sims och varit på återbruket med mamma. Vi har rensat bland alla gamla leksaker, som vi slängde men vi sparade massor av leksaker med:) I morgon måste jag städa mitt rum och sen så ska jag kolla på tv:D i kväll ska jag kolla på fångarna på fortet Johan palm är med, hoppas hans lag vinner, äre någon mer än jag där ute som gillar johan??:D i sånt fall kan ni kolla i kväll klockan 20.00 på fyran där kommer det sändas. För förhoppningsvist är det inte handboll istället. Min andra blogg kan ni kolla på här
ha det så bra så bloggar jag kanske i morgon om jag hinner:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0