lite info om mig

1. Vad heter du? Svar: Emma
2. Hur gammal är du? Svar: 13 snart 14
3. Vad heter din mamma? Svar: Anne
4. Vad heter din pappa? Svar: Pekka
5. Vad heter din/dina syskon? Svar: Minna och Jonna
6. Har du några djur? Svar: Ja en hund Enzo
7. vad är din favorit godis? Svar: lakrits
8. Vad skulle du vara för godis om du var tvungen att välja? Svar: ehh okej, typ en sån där lakrits stav kan ladda upp en bild om ni inte fattar vad jag menar
9. Vad heter dina vänner: Svar: Jessica, Matilda, Karin och Elin
10. Hur gamla är dom? Svar: som jag :D
11. Är det här testet kul? Svar: Nej?
12. Bor dina föräldrar tillsammans? Svar:Nej..
13. Vart bor du? Svar: På skälby (fast vi ska flytta snart)
14. Bor du med båda dina föräldrar? Svar: Nej bara med mamma, men vi träffar pappa på helger och så.
15. Vad gör du på fritiden? Svar: Shoppar, är med vänner/ familjen och leker med Enzo
16. Tränar du någon sport? Svar: Nej, är ingen sport människa ska börja springa/gå sen varje morgon eller kväll.
17. Vad läser du för tidningar? Svar: Frida, okej, Elle och såna där tidningar
18. Favorit färg/färger? Svar: Svart, röd, vit och grått, svart,svart,svart och svart;)
19.Har du kille/Tjej? Svar: Nej..
20. Vad har du för färg på håret? Svar: mellanblond typ.
21. Ögon färg? Svar: Blå gråa
22. Vad har du på dig? Svar: Mjukis byxor och linne
23. Hur ser ditt hår ut just nu? Svar: Hästsvans
24. Vad åt du nyss? Svar: En godis
25. Hur länge har du haft denna blogg? Svar: I några veckor typ
26. Hur länge har du bloggat? Svar: Började blogga på min första blogg förra våren tror jag.
27. Hur mår du? Svar: jag mår bra, bara det att det här är såå tråkigt.
28. Vad drack du nyss? Svar: Vatten.
29. Vad har du gjort idag? Svar: städat
30. Vad gör du nu? Svar: Svarar på dom här J***A frågorna
31. Vad ska du göra sen? Svar: kolla på tv och sitta vid datan
32. Vad är dit intresse? Svar: oj, ja älskar att shoppa. Men jag samlar även på änglar och nagel grejer och kanske lite töntigt enligt vissa samlar jag på klistermärken och smycken och solbrillor och sådana saker :D
33.  Vad är skräp för dig? Svar: Fasen vilken dålig fråga skräp är skräp..
34. Vad är det för dag/ datum idag? Svar: Det är söndag den 30 januari
35. Vad vill du ha? Svar: En super duper fin ring och mer godis :P
36. Vad är du rädd för? Svar: Spindlar, ormar och typ mörker ibland
37. Vad ska du göra i morgon? Svar: Jag ska gå till skolan i morgon.
38. Hur mycket är klockan nu? Svar: 18.49
39. Vad gillar du? Svar: godis;) och blommor kanske:)
40. Vad är din favorit bok? Svar: oj det var svårt just nu är det nog Fallen Ängel.
41. Vad för årstid gillar du bäst? Svar: våren tror jag, för det är liksom inte jätte varmt och inte jätte kallt
42. När fyller du år? Svar: 22 april
43. Har du varit tillsammans med någon? Svar: Ja..
44. Vem?Svar: dedu
45. Har du nobbat någon? Svar: Ja det har jag.
46. Vem? Svar: men dedu
47. Vad gör du nu då? Svar: svarar fortfarande på frågorna.
48. Vad är ditt favorit djur? Svar: Hund.
49.Hej? Svar: Hej:D
50. Bara hälften kvar nu. Svar: men va fasiken va många frågor det ska vara nu då-.-
51.Vem är din bästis? Svar: ingen
52.Vad är det för väder? Svar: Kallt och vinter-.-
53. Har du varit ute idag? Svar: nej
54. Är dom här frågorna roliga? Svar: NEJ
55. Har du varit olyckligt kär? Svar: Ja det tror jag nog..
56. I vem? Svar: dedu
57. Är du kär? Svar: Men har inte jag redan svarat på en sådan fråga??
58. Vad är ditt favorit ämne? Svar: Historia, religion, bild och sy slöjd
59.Har du fler än denna blogg? Svar: Ja
60. Kommer du göra detta test där? Svar: nej
61.varför? Svar: för detta test är as tråkigt
nej nu får det fasiken vara nog med frågor tog bort resten orkar inte svara på dom-.-
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0