Det kliar överallt

Hela morgonen har vi varit uppe på vinden och röjt. Och nu kliar det över hela kroppen... Inte så kul men mamma säger att det kommer att försvinna som tur är^^
Så senare blir det nog en tripp till lägenheten med en massa grejer:)  Kanske går in på ica och köper något^^
Är det någon av er som var på city festivalen igår eller ska ni kanske idag?
Själv var jag inte där. Jag var alldeles för trött för att åka någonstans. Igår var det Tomas di leva och  The ark som spelade och idag är det Petter och September^^
En bild i repris från skolavslutningen^^
Vill ni har fler läsare klicka här^^
© på alla mina bilder som jag eller min nära har tagit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0