Tisdag och Onsdag

I tisdags så kom pappa och hämta oss tidigt på morgonen, runt nio var vi på väg till arboga. När vi kom fram så handlade vi frukost till dagen efter. Efter vi handlat frukost och annat gått så åt vi lunch.. Vi åt potatis och kyckling det var jätte gått^^ När vi hade ätit lunch och efterrätt så for det av till Örebro. Vädret skiftade hela tiden, tur att vi hade paraplyer med oss^^ När vi kom fram till Örebro så gick vi till ett ställe som heter ''open art''. Det är konst i själva stan, man kunde gå runt själv eller med en guid. Det blev några bilder från open art vandringen som kommer längre ner i inlägget. Efter vi hade kollat på open art så shoppade vi^^ Vi gick runt där och kollade jag köpte en klocka, skor och hårnålar^^ När vi shoppat ett bra tag i typ fyra fem timmar så åt vi middag på Jensens böfhus (mums ^_^). Sen for det hem till pappas lägenhet i Arboga där vi mös framför tv:n.
Det ska föreställa en bil^^
Örebros slott^^
Buddan skulle i vanliga fall sitta uppe på vattnet men inte den här gången^^
sådana gubbar satt överallt (ni som bor i Västerås och får vlt kan se på del tvås framsida att det hänger vit gubbe i en lyktstolpe^^ Tog aldrig bild på den synd Men kolla min systers blogg hon kanske har den^^)
Dom hade en jätte stor kanin mitt på torget^^
Onsdag: strosade vi runt i Arboga, gick in i alla söta affärer och fotade mycket^^ Vi åt korvstroganoff till lunch det var gått^^ Sen blev det efterrätt vilket var jordgubbar och glass. Vi hade en härlig dag inget stress alls ^^
bild från pappas fönster^^
som ni ser så var det fint väder där^^
Det fanns en kikare och om man kollade i den så såg man den här bilden=)
En staty som ska föreställa en lycklig Arboga filosof ^^
Arbogas kyrka
Och nu ska ni få se vad jag köpte^^
Klockan jag köpte ^^
det var det jag köpte och jag är nöjd med allt^^
© på alla mina bilder !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0