10 saker ni inte vet om mig^^

Nu tänkte jag vara lite snäll och skriva ett inlägg med 10 saker ni inte vet om mig.
1. Jag springer alltid till dörren flera gånger på kvällen och kollar om den är låst
2. När jag ska sova så kollar jag alltid på någon tecknad film
3. Jag sitter alltid med bena i kors på något sätt
4. Jag älskar att plantera blommor
5. Bakar nästan varje dag
6. Kan inte ta i smuts disken utan att ''må illa''
7. Jag går alltid upp för tidigt, och går runt och tjatar på att jag vill att tiden ska gå fortare
8. När jag har försovit mig fem minuter, så flyger jag upp ur sängen och får panik. Tills jag fattar att jag bara sov fem minuter extra
9. Jag är liv rädd för åska
10. Jag älskar disney filmer^^
Hoppas ni har lärt er något om mig nu^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0