Dålig uppdatering

Vet att jag inte har bloggat på länge. Men anledningen till det är ju för att jag har så mycket annat att göra om dagarna. Ibland kan jag logga in på bloggen, klicka på nytt inlägg och bara sitta och stirra för att jag inte vet vad jag ska skriva. Det kan vara så rätt ofta för mig.
Igår åkte vi till IKEA och kollade på sängar och inredning till lägenheten. Sedan far vi vidare till JYSK och kollade på samma saker där som på IKEA. Och när vi kom ut från JYSK så öste det ner regn^^Så vi fick springa till bilen som var längst bort från ingången. Och vi for vidare till MIO och kollade på samma sak som på IKEA och JYSK. Sen åkte vi till lägenheten och bar upp inredningen till garderoberna^^
Det var det som hände igår, fullt ös hela dagen^^
om ni har några bloggar att dela med er om, kommentera eller skicka ett mail till [email protected]
Fotograf: Jag
Modell: Blomma
Plats: Hemma
© på alla mina bilder som är tagna av mig eller någon i min/mina  släkt /vänner!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0