Film, cola, godis och en mysig säng^^

Det är de jag ser fram emot nu^^

(bilden har ni sätt tidigare, men har inte några andra på denna dator)

Alla gäster åkte hem vid 6 -7-8 något sådant och jag är sjukt trött. 
Jonna är ute och festar och minna är ute med sina vänner. Så det är bara jag, mamma och andreas hemma^^

Studentfirandet var jätte roligt. Vi åkte till Jonnas skola och kollade när alla studenter sprang ut. Sen traskade vi till deras lasbilsflak och kollade hur dom hade piffat den^^ Efter det så lämnade vi jonna där och gick mot stan, där stannade vi och kollade på flaken som åkte förbi^^ Fick öl på mig så jag har luktat öl hela dagen och pappa fick sider på sig -.- Det hände en hel del saker idag och jag orkar inte berätta allt^^

hoppas ni får en underbar natt^^ Godnatt alla sötnosar som orkar läsa min blogg^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0