Förlåt för den dåliga uppdateringen..

Flytten har tagit en heldel tid, men ska försöka blogga så mycket som möjligt nu innan vi börjar röja igen^^
Igår flyttade vi en massa grejer till lägenheten och det tog sin lilla tid. Och vi gjorde det samma på midsommar afton. Eftersom vi inte firar midsommar så tillbringade vi den mesta tiden på morgonen att packa och sen så åkte jag och minna till farmor & co och pappa hade också tagit sig dit på en fika. Så vi prata lite sen åkte vi hem till kvälls maten. Så midsommar firade jag inte^^
Och eftersom det är många som firar midsommar så tänkte jag att det inte fanns några som satt vid datan^^
Så idag ska jag städa mitt rum. Även fast det är strålade sol så ska jag göra det idag^^
Söndag= Städ dag^^

Vad ska ni göra?



Fotograf: Jag
Modell: Enzo
Plats: Hemma

© på alla mina bilder!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0