Rösta på min klänning^^

Hajsan alla fina, jag är med i nelly.com´s tävling om att få designa en höst klänning. Men man måste få röster så snälla gullisar kan ni rösta ^^ man kan rösta mellan 1-5 och ni får välja hur högt ni vill rösta^^
Rösta bara om ni tycker klänningen är fin^^
Om ni vill rösta så klicka bara på bilden. Och om ni även har en blogg och röstar på min klänning kan ni kommentera under detta inlägg så får ni en länk^^
Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

 

Hoppas ni får en bra dag i sommar värmen^^

 

© ni får inte kopiera eller sno mina ideer och bilder


Kommentarer
Postat av: vivi

jag har röstat på din klänning:D men har tyvärr ingen blogg

2011-06-30 @ 12:27:43
Postat av: Shiko

sv: Så, nu har jag röstat 5 på din klänning.

Rösta fem på min med. <33



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery

2011-06-30 @ 17:29:46
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0