Skola

Nu är det här säkert ett av det sista inläggen jag gör om skolan nu på ett tag. Eftersom det är sista dagen i morgon^^
Idag så började vi skolan halv 10 och väl i skolan så städade vi ut skåpen och rensade lite också. Efter det så satt jag och mina vänner och prata(vilket vi fick eftersom det inte fanns något annat att göra^^). Sen kom Annica (våran lärare) in i klassrummet med en projektor och sa att vi skulle kolla på film. Filmen vi kollade på heter Trassel eller Tangled, vi kollade aldrig klart på hela. Eftersom vi skulle på lunch, så resten av filmen får vi se imorgon^^. Åt inte så mycket lunch eftersom jag skulle till tandläkaren efter, så jag ville ha så rena tänder som möjligt^^
Hade dock ett hål som var litet. Så jag fick en ny tid så jag ska tillbaka den 30 juni. Och fick även en till tid, då ska dom ta nå bilder på alla mina tänder. Dom tänkte först göra det idag men jag hade för mycket hårnålar och smycken så jag fick vänta till nästa gång^^. Gud vad jag babblar nu då..
Sen efter tandläkarn så åkte jag hem^^
Vad har ni gjort idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0