Tillbax igen^^

Hejsan alla, nu har jag fått tillbax blogg lusten och fått mer tid till att göra lite inlägg^^

Så tänkte bertätta lite om min lång helg^^

Torsdag: Så var jag hemma, kollade på tv, hade det tråkigt^^

Fredag: Åkte på stan med jessica och karin, åt lunch på cafe gränden. Shoppade (bilderna får ni längre ner^^). Solade lite, titta på tv. Fixa middan och åt den med minna och mamma. Sen cyklade jag och minna till city gross^^

Lördag: Gick upp 8 och åt frukost och fixa mig. Sen kom pappa och hämta mig, så åkte vi till entréskolans möte och där träffade jag Jessica, Karin och Matilda. Efter mötet åkte vi hem till farmor & co och åt mat. Så gick jag runt och klagade på att det var varmt^^. Senare den dagen tog jag och min faster bilden till stan och kollade efter en present till minna med vi hitta inget=/ Sen åkte vi hem. 

Söndag: Lång och härlig dag i uppsala^^ Vi åkte klockan tio på morgonen och var framme klockan 11. Vi gick och åt på donken. Sen gick vi till manga marknad och kollade runt. Köpte ett mobil smycke och örhängen och till jessica köpte jag (med hennes pengar^^) lösögonfransar^^. Hoppas hon laddar upp en bild på dom sen så ni får se dom. Efter vi hade gått ett tag på marknaden så gick vi in till stan och kollade lite, mysigt. Jag köpte inte något annat en de på marknaden men är sjukt nöjd iaf^^ vi fikade på cafe linne, jag åt en kladdkaka med grädde och drack mjölk till^^ Mumsigt orkade dock inte äta upp allt menmen^^ Sen åkte vi hem 

Måndag: Imorgon bär det av till engsö, vi ska ta bilder på jonna ponna. Eftersom hon tar studenten så ska vi ta lite finfina biler^^ Jag ska ta med kameran och fotta lite jag med. Vi ska troligen ta med picknick och fika där^^ 
och sen på kvällen blir det tacos^^ MUMS<3



BILDERNA KOMMER HÄR
Vi börjar med bilderna från shoppingen med vännerna^^

En kjol, blå och vi från h&m 149:-

En bas kjol i svart 49.50 :- H&M

Armband, svar och silver ur & penn 49:-

svart och vit prickigt bälte från secondhand butiken zymbeeoz 29:-

Shoppingen i uppsala och bilder på väg dit och hem^^

när vi passerade en kort tunnel på vägen till uppis^^

En bild jag tog när jag hade tråkigt på vägen hem^^

En bild där ni ser lite av min faster till höger och lite av minna till vänster^^

Jag lämnade lite av min smarriga kladkaka, den var för stor för mig^^

en till boring bild^^

mobil smycket köpte jag ju på marknaden, den kosta 45:-

Örhängen söta små hängande tårta kosta 49:-


Sen har jag några bilder från marknasden förra helgen, vad jag köpte^^

Fick två nitarmband av min faster en lila och en svart^^

det var allt, imorgon får ni bilder från engsö^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0