Bio i storstan med matilda och jessica

Hejsan alla finfina blogg läsare, idag var jag i storstan med jessica och matilda. Vi kollade på för premiär, på filmen ''Hur många lingon finns det i världen''. Filmen är jätte bra rekomenderar den stort, andledningen till att vi fick kolla på filmen innan alla andra var för matildas mamma jobbar på ica och ica sponsrar (stav..) glada hudik teater. Filmen handlar om att invalida människor ska bli likadant behandlade som vi så kallade '' vanliga'' människor.
Jag rekomenderar värkligen denna film och jag lovar jag var själv lite sådär ''nej men den kan inte vara bra'' men tro mig den är sjukt bra:) Vi spelade in jätte många videos och alla kommer laddas upp på bloggen men i kväll kommer minst en upp:)

nu är det solsidan hejdå:love:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sponsrar*

Glada Hudik*

Likadant*

2011-03-13 @ 20:25:17
URL: http://mmatildadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0