Dagen med matilda och karin

Igår efter skolan va jag med karin och matilda. Vi åt hos matilda och sen åkte vi hem till mig och letade upp minna snode enzo och gick ut med han^^(han var asså redan ute med minna men vi tog honom och sprang (eller inte sprang gick^^) hihi). Sedan så var karin tvungen att åka hem klockan fem-.- hon äter så tidigt. Då passade jag och matilda på att bada enzo och det gick jätte bra^^ När han skulle hoppa ut så slängda jag mig på matildas tröja och skrek ''NEJ INTE MATILDAS TRÖJA!!''. Sen så satt jag och matilda på trappan ute och filosoferade (stav) sen poff så kom karin tillbax och då städade vi min sminklåda och pratade och sen spelade vi kort^^


Idag blir det stan med bästaste matilda^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0