Hemma från skolan

Hej blogg läsare.
Jag har inte uppdaterat bloggen så mycket.
I skolan när jag tänkte blogga funkade inte blogg.se, troligen så gjorde någon någonting så blogg.se inte fungerade men eftersom det gör det nu så kan jag blogga:)

Idag i skolan så hände det inte mycket, vi hade spanska prov och det gick inte så jätte bra. Eftersom vi fick reda på att vi hade prov igår. Undertiden vår spanska lärare pratade så blev det brandalarm, och hon bara stog där och sa spring inte och även när typ ingen var där så sa hon spring inte.  Medans vi stog där ute i vinterkylan så stog lärarna vid dörren och där är det ju mycket varmare..

Nu märker jag att detta inlägg börjar bli riktigt långt, men snälla stå ut ett tag till längre ner i inlägget kommer ni få se en liten smyg titt på min klänning som jag ska ha på skolav..

Nu i kväll tror jag inte att det händer något speciellt men om det gör kommer jag blogga om det. Just nu sitter jag bara i min säng med min mysiga mjukisklänning och bloggar med er. Jag måste små städa i mitt rum igen (ja, jag är jätte dålig på att låta mitt rum vara fint). Men det är inte mycke jag måste städa, jag vill baka något gott så sitter och kollar runt lite på recept men hittar inget speciellt.MenMen får fortsätta letandet hitter säkert något snart vi får se om jag delar med mig av det receptet:)



Ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0