Mina före bilder/ mina favorit år

Hejsan, kom på att jag ville göra ett inlägg om vilka som är mina förebilder/ och viket/ vilka år som är mina favoriter^^

Mina förebilder är:
1

Lady gaga, hon vågar vara sig själv även fast ALLA hackar på henne. Hon gör grym musik jag bara älskar
henne^^ Hon tar inte skit från någon hon är bäst<3
2.

Foki, är världens mest sötaste människa som finns. Hon ger än massor av glad energi.
Och hon har även världens gulligaste stil, samma här som innan hon vågar vara sig själv^^

Och nu till favorit talen:
1

80 Talet: alla som sätt tjenare kungen, vet att detta är en fim inspererad av 80 talet.
Jag bara älskar sminkningarna, färgerna på kläderna och håret^^

2.


50 talet: alla vet att katy perry är inspererad av 50 talet och hennes stil är ju bara för söt.
Jag älskar 50 talet mest för det så kallade '' raggar/rock billy'' stilen. Den är bara för härlig^^

hejdå<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0