Muffins & Kladdkaka

Hejsan alla fina blogg läsare, skrev nyss klart detta inlägg och så tryckte jag på en knapp på datan (vet inte vilken) så allt försvan. Men när jag kom hem efter skolan så åt jag kakor och pratade med minna om hur söt Foki är^^
Efter det så gick jag upp och kollade på stylisterna. Mitt upp i allt så kände jag för att baka så sprang ner till köket och började baka mina Muffins och sen blev det en kladdkaka också^^
När jag hade bakat klart så gick jag upp igen och kollade klart på stylisterna och nu sitter jag och väntar på nästa avsnitt.. Ikväll vet jag inte vad som händer men troligen blir det tv, det kanske inte blir så mycket bloggande eftersom jag har prov i morgon och behöver vila ut så man kanske får G på det provet.
Juste jag glömde bort att säga till er att jag fick MVG på provet(so provet egypten) och är jätte nöjd^^
Hoppas ni får en trevlig kväll framför tv eller datan eller något sådant..

Min syster har tagit bilden (vilket jag tycker är orättvist).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0