NEJNEJNEJNEJ!!!!

Satan bara för att vårat hus inte blir sålt så kommer inte vi flytta till den underbara lägenheten med takteras(stav..)
Jag struntar i om jag stavar fel på teras nu för är allt för frustrerad för att stavarätt på allt.. Vad är det för fel på vårat hus? det är ju underbart, vi ska ju flytta pågrund av skiljs mässa. Nu kommer vi säkert få flytta till ett getttto.. Eller så kommer vårat hus säljas bara för att vi var tvungna att säga upp lägenheten. Nu är jag deprimerad och kommer vara det ett bra tag framöver.. Hoppas det finns nya avsnitt av styleisterna så jag har något att trösta mig med.. Tur att jag köpte ben & jerry idag. Nu ser jag inte fram i mot att flytta.


Testade den nya smaken, och jag godkänner den^^

Ps: sorry för den dåliga stämningen


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0