om ''fake outfits''

Ja, jag brukar ju göra ''dagens outfit'' nästan varje dag.
Men för er som inte har fattat så är det inte de kläder jag brukar ha på mig den dagen utan outfis som jag tycker är snygga. Och det är ju bara tips på hur jag tycker att man ska kombinera kläder.
Om n vill se på mina outfits (asså kläderna jag har dagligen)  så har jag en kategori som heter emmas outfits.
Men om ni vill se de outfitsarna jag kombinerar ihop så kolla på den som heter style by emma, det är den gamla kategorien Mode. Så där kan ni hitta mode bilder mm.

så nu kan ni sluta fundera över det. Speciellt en av er som har drygat extra mycket på facebook.

ha det så bra nu^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0