Ska man plugga ihjäl sig för att få mvg?

Nu har jag pluggat sen jag kom hem, (kvart i tre och nu är klockan snart halv åtta). Jag undrar vad skolan tänker med, vi ska ha ett prov i so som är om egypten och jag vet att man inte ska plugga för mycket men jag får alltid black out fast jag inte pluggar ihjäl mig-.- Man får ju hoppas på att man får G iaf. Det här provet skulle bli enkelt eftersom det var vi som fick skriva frågorna men vår lärare tog ju bara det svåra frågorna typ... Inte speciellt trevlig.
Så nu har jag tagit undan alla skol grejer, för skolan ska inte försötar min fritid måste ju slippa skolan iblan iaf...

För mycket plugg och för lite fritid... Vill ha sommar lov...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0