sorry för dom dåliga uppdateringarna^^

Hejsan bloggish läsare^^
Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och äter chips..
Jag har varit med pappa själv idag, vi åkte till stan och köpte födelsedags present till jonna ponna^^
Vi gick in i apple store och kollade på ipad 2, som pappa vill ha(jag vill också ha den).
Jag fick ett par skor(A) bilder får ni längre ner.

Efter stan så åkte vi till farmor & co. Där åt vi lunch och fikade. Jag och min faster åkte till scrapbooking mässan, där jag köpte scrappapper och dubbel häftande bokstäver (i svart). För er som inte vet vad scrapbooking är så kommer det bilder nedan^^

sen så slog jag in jonnas presenter(som jag inte säger vad det är för hon kanske läser min blogg).
Men det gick väll så där.

Sen skjutsa (stav...) pappa hem mig:) Det var min dag de.

skorna jag fick^^
det är detta som kallas scrapbooking^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0