Tre dagar hos farmor & co

Måndag: På mångag morgon så vaknade jag runt 9 och började packa kläderna som jag skulle ha med mig till farmor & co. Efter jag hade gjort det så kom farfar och hämta mig och minna. När vi kom fram till farmor & co var det lunch och det var potatis mos och fläskkotlett, jätte gott. Efter det spelade jag gitarr och det gick bra, men när minna skulle rita ville jag också göra det.Helt plötsligt kom min faster hem så vi åkte och hyrde en film på karamellgubben, det blev ''min stora grekiska semester'', när vi kom hem var middan klar så vi åt hemma gjord pizza. Jag spelade lite gitarr efter maten med sen så kollade vi på ''min stora grekiska semester'' fast det blev inte hela filmen för minna skulle kolla på top modell och jag på familjen anurlunda:)  Men efter det så var det sofis änglar, och den hemliga miljonären (tror det var den hemliga miljonären). Efter det blev det resten av filmen:) sen lite tv sen sova:D


Tisdag: Vaknade jag vid halv tio, sen blev det en underbar frukost med choklad flingor med mjölk mums. Sen vart det tv, sen måste man ju borsta tänderna och tvätta ansiktet, jag andvänder aco finmedel som funkar efter ett par tvättar man måste ha tålamod. Sen åt vi lunch vet inte vad det heter men det är iaf potatismos och köttfärs i ugn. Sedan efter lunchen så kollade jag på film och fixade naglarna det blev, ''Hemma bäst'' en väldigt bra film. Efter den filmen blev det '' Suburban girl'' den var okej har sätt bättre. Sedan drygade jag lite med minna skit kul ju:) När min faster kom hem så lämnade vi tillbax filmen hos karamellfarbron(eller något sånt) sen åkte vi till ö&b. När vi kom hem så åt vi plättar. Eller så var det sofias änglar och den hemliga miljonären vi såg den dagen. Duschade iaf efter jag tittat på tv, sen läste jag minnas veckorevyrn tidning och kollade lite på Herkules. Efter det så sov jag:D


Onsdag: Dagen började med att jag vaknade vid halv 8 eller kvart i 8, jag åt frukost och sen efter frukosten så kollade jag på tv och efter det borstade jag tänderna och tvättade ansiktet. Sen blev det tv igen och Lunch och sedan Tv och sen fika.Efter fikat så åkte vi till Ica gryta och köpte på fyllning till min mobil. Hem till lilla sötnosen och ut med honom, så busig och glad var han när vi kom hem:D Efter vi har gått en medellång promenad men Enzo så kollade jag på tv och efter det blev det datan och sen tv och sen middag, tv och sov:) Det var min onsdag:D


Hare bäst:love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0