Hemma från skoljoggen..

Hejsan, sitter och kollar på tv och kom nyss eller för ett tag sen hem från skolan.
Idag så hade vi skoljogg och jag trodde flera gånger att jag skulle dö^^ 
Jag och karin gick typ hela eftersom vi har så dålig kondition och jessica och matilda sprang typ hela.
När vi kom fram till mål så fick vi mat och dricka^^ 7,5 km tror jag att det var^^

har inte uppdaterat så mycket men vill bara säga att frågestunden fortsätter och ni kan fortfarande bli veckans blogg^^

om ni vill bli veckansblogg kan ni bara trycka på kategorin eller leta efter denna bild i ett enskilt inlägg^^





Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-05-20 @ 15:05:26
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0