Hemma igen^^

Hejsan, kom hem för ett litet tag sen^^  Just nu sitter jag i vardagsrummet och ska snart äta fiskgratäng mums. Lite kortfattat om dagen, min faster kom och hämta mig och minna och vi åt lunch. Sen åkte jag och pappa till BMW butiken och köpte en bil^^ och  jag såg en jag ville ha. Sen åkte vi hem och då hade minna och min faster gått till Ö&B och när det kom hem så hade det köpt mentos till mig^^ Sen blev det fika och lite prat. Senare på eftermiddan så åkte pappa hem och jag, minna och faster åkte ut till en öde plats så minna kunde övningsköra^^





Kommentarer
Postat av: Jonna din kära syster som också vill ha fiskgratäng!

FY VA ELAKT! ÄTER NI FISKGRATÄNG UTAN MIG??? :O NEJ NU NI!

2011-05-21 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0