Svar på frågesunden

Postat av: Johanna

Hejsan, jag heter Johanna och undrar ifall du kan börja med fler video bloggar? det skulle uppskattas så mycket Och så undrar jag ifall du tycker att det är jobbigt att ha blogg? eftersom jag inte har någon men kanske ska skaffa en, så vill jag ha tips


Svar: Hej Johanna, klart jag kan börja video blogga igen, men problemet är ju att jag inte vet vad jag ska prata om^^ Ibland kan det vara jätte jobbigt men för det mesta är det grymt kul. Du kan ju kommentera när du skaffat en blogg, så kan jag kolla in den^^

Postat av: Carro

Tja, jag undrar ifall du har en kille eller inte. Och om du inte har det så uundrar jag vilka killar du har varit tsm med..


Svar: Nej det har jag inte. Har dock haft 1 oseriöst och ett rätt ''seriöst''. Men vill inte näna några namn

Postat av: Jedward fan

Hejsan, emma som jag har förstått så gillar du lady gagga men vad gillar du mer för musik? Gillar du Jedward eller är det bara mello låten du gillar? Vad gör du och dina vänner på skoldagarna? Du bloggar inte så mycket är det bara för att du ska flytta? Har bara följt din blogg en halv månad så har en del frågor men ser att sanna som har kommenterat över har tagit en del av frågorna jag vill ha svar på


Svar: hej, Japp jag älskar lady gaga, jag gillar även rock och endel pop låtar^^ Jag gillar Jedward, men om jag ska vara riktigt ärlig så visste ja inte att de existerade förns mello. Vi gör lite blandade saker, vi försöker att alltid ha roligt^^ Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket är ju att jag ska flytta, men även att jag inte har haft tid och ork att blogga.

Postat av: sanna

hur lång är du?
hur gammal är du?
vad har du för storlek på fötterna?
Vad hatar du mest?
vad älskar du mest?

Svar: Jag är 1,58 och en halv

14 år
Jag har 36 -37
Folk som ljuger, spindlar, ormar, falska människor, folk som pratar skit om andra osv
Min familj, vänner & enzo<3


Tack för alla finfina kommentarer, jag uppskattar dom väldigt mycket<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0